Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Oferta studiów

Oferta Wydziału Oferta Wydziału

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Zarządzanie zakupami w biznesie

Rok rozpoczęcia edycji
2023/2024
Wydział
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Jednostka prowadząca studia
Instytut Przedsiębiorczości
Nazwa studiów podyplomowych
Zarządzanie zakupami w biznesie
Obszar kształcenia
Obszar nauk społecznych
Opłata za studia podyplomowe
8 000 zł
Adres
ul. prof. Stanisława Łojasiewicza 4, 30-348 Kraków
Telefon
12 664 55 78
Godziny przyjęć w sekretariacie
poniedziałek-czwartek w godzinach od 10.00 do 14.00, dodatkowo w terminach zajęć
Liczba semestrów
2
Język wykładowy
polski
Wymagania wstępne
dyplom co najmniej licencjata na dowolnym kierunku
Limit przyjęć
min. 15 osób maks. 25 osób
Początek studiów
21 października 2023 r.
Opis studiów

Studia podyplomowe Zarządzanie zakupami w biznesie są odpowiedzią na potrzeby rynku, na którym wzrasta zapotrzebowanie na ekspertów zarządzających i nadzorujących procesy zakupowe w korporacjach międzynarodowych oraz średnich i dużych przedsiębiorstwach. Są to unikatowe studia w skali kraju mające na celu doskonalenie kompetencji menedżerskich oraz umiejętności w zakresie strategicznego zarządzania procesami zakupowymi ze względu na optymalizację rentowności organizacji przy jednoczesnym ograniczaniu ryzyka, związanego z zakupami. Zajęcia na studiach prowadzone są przez grono wykładowców WZiKS UJ jak również wybitnych ekspertów - praktyków ds. zakupów.


Terminy zajęć
zajęcia soboty i niedziele w godzinach od 8.00 do 16.00 (ok. 2 x w miesiącu)
Punkty ECTS
30
Kierownik studiów
dr hab. inż. Ewa Wszendybyl-Skulska, prof. UJ
Kwalifikacje uzyskane przez uczestnika

Absolwent studiów będzie posiadał wiedzę teoretyczną i umiejętności z zakresu wykorzystania nowoczesnych technologii w zarządzaniu procesami zakupowymi. Ponadto absolwent będzie potrafił podejmować strategiczne decyzje zarządcze w obszarze procesów zakupowych mające wpływ na poprawę  pozycji konkurencyjnej na rynku i wyniki ekonomiczne. Będzie przygotowany do kierowania zespołem i budowania relacji z partnerami. Absolwent będzie posiadał umiejętności skutecznego komunikowania się, negocjowania i przekonywania oraz pracy w zespole.