Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Oferta studiów

Oferta Wydziału Oferta Wydziału

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Public Relations & Brand Management

Rok rozpoczęcia edycji
2024/2025
Wydział
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Jednostka prowadząca studia
Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania
Nazwa studiów podyplomowych
Public Relations & Brand Management
Opłata za studia podyplomowe
5 900 zł
Adres
ul. prof. St. Łojasiewicza 4, pok. 2.375, 30-348 Kraków
Telefon
012 664 57 79, 012 664 55 83
Godziny przyjęć w sekretariacie
poniedziałek - czwartek w godzinach od 9.30 do 13.30
Liczba semestrów
2
Język wykładowy
polski
Wymagania wstępne
Dyplom ukończenia studiów wyższych co najmniej licencjata na dowolnym kierunku.
Rekrutacja
Karta studiów podyplomowych "Public Relations & Brand Management" zostanie opublikowana w systemie IRK w późniejszym terminie.
dokonanie zgłoszenia/dostarczenie dokumentów
Limit przyjęć
min. 20 osób maks. 40 osób
Termin rekrutacji
od 03.06.2024 do 01.10.2024
Początek studiów
28 października 2024 roku
Opis studiów
Dwusemestralne studia podyplomowe Public Relations & Brand Management (PR&BM) skierowane są przede wszystkim do osób, które chcą zdobyć lub uzupełnić wiedzę w zakresie budowania marki osobistej, pracodawcy i/lub organizacji, jak również realizacji kampanii promocyjnych, marketingowych i wizerunkowych. Zajęcia prowadzone przez najlepszych specjalistów UJ oraz doświadczonych praktyków, w oparciu o 5 bloków tematycznych (procesy i narzędzia PR&BM, komunikacja, marka, media oraz sektory kreatywne), dają gwarancję uzyskania kompetencji potrzebnych do objęcia stanowisk w obszarze PR&BM. 
Terminy zajęć
soboty i niedziele, 09:00 - 17:15
Punkty ECTS
42
Kierownik studiów
dr hab. Jerzy Rosiński, prof. UJ
Kwalifikacje uzyskane przez uczestnika
Absolwenci kierunku PR&BM otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych. Wśród stanowisk o które mogą się ubiegać należy wskazać zarówno specjalistów ds. reklamy/promocji/PR, rzeczników prasowych oraz pracowników biur prasowych, jak również brand managerów, promotorów marki, czy szeroko rozumianych specjalistów o profilu wizerunkowy i promocyjnym.