"Studia podyplomowe Zarządzanie w szkole wyższej - Menedżer szkoły wyższej mają na celu doskonalenie kompetencji menedżerskich oraz umiejętności w zakresie zarządzania szkołami wyższymi i innymi instytucjami szkolnictwa wyższego (instytuty badawcze, jednostki finansujące badania itp.), a w szczególności zarządzania procesami i projektami. Studia są przeznaczone dla menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, kierowników zespołów, liderów oraz pracowników zajmujących samodzielne oraz specjalistyczne stanowiska w strukturach instytucji szkolnictwa wyższego. Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent będzie wyposażony w niezbędną wiedzę i umiejętności predestynujące go do pełnienia ról menedżera, lidera zespołów oraz lidera zmiany na poziomie strategicznym - najwyższego szczebla zarządzania oraz poziomie operacyjnym - szczebla średniego i liniowego. Studia wpisują się w ideę kształcenia ustawicznego, pozwolą na aktualizację wiedzy o najnowsze koncepcje w zakresie zarządzania instytucjami szkolnictwa wyższego w Polsce i na świecie.
Uczestnik studiów podyplomowych Zarządzanie w szkole wyższej - Menedżer szkoły wyższej uzyska unikatowe kwalifikacje pozwalające na pracę w charakterze menedżera, konsultanta, specjalisty w zakresie systemów zarządzania zgodnych z koncepcją zarządzania procesami i lean management oraz zarządzania projektami.
Absolwent będzie wyposażony w niezbędną wiedzę i umiejętności predestynujące go do pełnienia ról menedżera Procesu/Projektu (w zależności od wybranej specjalności)
oraz lidera zespołów usprawniających i projektowych w szkołach wyższych i innych instytucjach szkolnictwa wyższego (w zależności od wybranej specjalności).
Absolwent pozna i zrozumie instrumenty (zasady, metody, techniki, narzędzia) stosowane w organizacjach zarządzanych zgodnie z koncepcją zarządzania procesowego, lean management oraz projektowego oraz będzie umiał je dobrać w taki sposób, aby organizacja osiągnęła założone cele. Ponadto będzie posiadał umiejętności pracy z narzędziami informatycznymi w wybranych zakresach, skutecznego komunikowania się, pracy w zespole oraz właściwego motywowania zarówno samego siebie jak i członków zespołu do lepszej, bardziej efektywnej pracy.
Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.